2010/06/14

Besök av en harley och leatherface

God morgon!
Idag ställde jag jag väckarklockan på halv tio och släpade mig upp. Är tvungen att vända på dygnet nu ju, snart jobbsäsong!
I morse började byggasen börja byta dörr i Malins ru (det som är separerat från mitt med en plywoodskiva) och det lät ju inte lite om jag säger så. Att borra i betong låter ungefär som att ha en Harley vid örat samtídigt som leatherface är redo med motorsågen. Inte trevligt alltså. Chille lyckades i alla fall somna om på något vänster och vägrar nu stiga upp fast han ska till sin pappa idag. Suck. Jag måste dessutom en snabbis föbi Chille innan han pker för att ta bilderna från studenten till USB:t.
I övrigt så har jag bara en tid hos optikern inplanerad sen vetefan vad som händer. Ska nog släpa arslet ut på en promenad. Måste, har inget riktigt val. Jag börjar ju fetna till ;p

Inga kommentarer: