2010/06/27

Triss i födelsedagskort

Haha, fy fan vad kul jag har haft här hemma då jag kikade på gamla födelsedagskort. I fredags fick jag ett sött kort av mormor och morfar med en kisse på. Jag kände direkt igen det och sa att jag har ett sådant sen tidigare, men jag visste inte vem jag fått det ifrån. Nu kollde jag då jag kom hem och mycket riktigt: båda två var från mormor och morfar ;) Jag fick mig ett gott skratt.


Fem års mellanrum ;)

Hur som haver så såg jag sen då jag fortsatte bakåt i tiden att jag hade ett födelsedagskort från min faster från då jag fyllde typ åtta-nio år:


Och så var dem tre....

2 kommentarer:

Marielle sa...

HAHAHAHAHAHHA fett kul :D alla måste tycka att det där kortet är väldigt du.

Bienvenida golosina. sa...

Sv Marri: Haha, jag dog ju lite av skratt då jag såg det ;)speceillt att mormor köpte TVÅ