2010/06/12

Studenten 2010- kvällen

Då jag kom hem från flaket så var det att smaska smörgåstårta, tårta, fika med mera bara för att. Var inte speciellt hungrig ens. Var mycket trevligt och mormor, morfar, Lena och John anslöt sig också till oss :) Vid sjutiden tog jag cykeln hem till Jenny dit alla kom sen och så fortsatte festen där innan vi gick in till stan och satt på Brännas uteservering med filtar och mös :)

Vid ett började vi gå på Rönnbäcks för att smaska hamburgare men på vägen försökte stans äckligaste alkis som ville ta min cykel. Jag vägrade och höll den stenhårt och Joannas man gjorde sin beskärda del i att hjälpa också. Det slutade med att alkisen ramlade i marken och sprang till en taxi och drog. Det hemska är att taxin stod bredvid oss hela tiden och chauffören bara kollade på. Jävla cp.

Efter våran måltid så åkte vi hem och nannad då allting var stängt. Har sällan sovit så gott i hela mitt liv alltså. Vaknade inte förrän 12 i dag.

Inga kommentarer: