2010/06/20

Rainy days

Usch vilket väder!
Det har börjat spöregbna igen. Det har öst ner i snart två dygn nu och verkar inte vilja sluta, fast dem har lovat bra väder till veckan :) Detta roliga regn är ju lika med att jag inte tar mig min promenad idag, om det inte slutar regna såklart. Har just dammsugat och dammtorkat och fan vad ofräscht det var alltså. Dammsugaren klirrade och dammtorkningsvattnet var helt grumligt och hårigt ;o Nu väntar jag bara på att P ska bli klar med skurning där uppe så jag får ta över.

Snacka om att man blir svettig av att städa! Jag har öppnat fönstret här i källaren och sitter med uppdragen tröja (den är för jobbig att ta av helt) och bara brinner upp! Om regnet nu fortsätter ska jag sitta och svettas framför någon film och kanske slumra lite sen :)

Inga kommentarer: