2010/06/24

Mitt hjärta

Tjena!
Jaha, fattigt med bloggande idag, men jag har haft fullt upp! Slutade jobbet 17:15 och då jag kom hem var det att hjälpa till med middagen. Idag åt vi en riktig midsommarlunch bestående av gräddfil med dill, potatis, olika sillsorter och kallrökt lax :) Jag är ingen sillfantast, tycker att det är så starkt, men åt mig mer än mätt. Sen var det inte lika kul att plocka undan efteråt. Trasan stank av fisk då jag torkade diskbänken. Sen var det kaffe, mörkchoklad och, tada, VATTENMELON i efterrätt. Så jävla gott med melon, fast jag gillar honungsmelon mer ;)

Sen drog jag med Chille på en promenad i dagens underbara väder (dem har lovat lika bra imorgon) och så ville han gå förbi godisaffären och köpa sig gotta. Nu ska jag mysa med min karl för första gången sen han kom hem i måndags. Vi har inte alls haft tid, men nu ska jag ta mig <3 Blir nog att mysa framför TV:n eller en film. Får se!

Ps: Ber om ursäkt för den urdåliga bilduppdateringen Ds.

Inga kommentarer: