2010/09/14

Bullbak

God morgon!
Här hemma ligger vi verkligen inte på latsidan! Av okänd anledning så vaknade jag 07:10 i morse och kunde omöjligt somna om. Det var mest troligt på grund av min återkommande och väldigt lättolkade dröm som handlar om att jag vaknar av väckarklockan, stänger av den och sen råkar somna om. Det hemska är att den är så verklig att jag sen tvingar mig att vakna eftersom att jag ju inte får försova mig (just nu gör det ju inte så mycket dock) och ser då att klockan inte alls är mycket men då är det för sent och pulsen är uppe i taket.

Direkt efter frukosten så satte jag och mamma igång med bullbak så nu står degen på jäsning och jag kan knappt bärga mig tills det börjar lukta bullar i huset :D Det är då mulet och småregningt ute så det är prima bakväder!

Inga kommentarer: