2010/09/17

Sysslodags

God dag!
Sket totalt i skogspromenaden i morse, orkade inte alls och sen visade det sig ändå vara skrotväder så jag har myst med stor-kissen i soffan, pressat apelsinjucie, ätit världens godaste smoothie med mango och ananas och läst tidningar. För ett tag sen kände jag att det nog var dags att lyft apå fläsket så eftersom jag sabbade våran vita duk med att spilla ur blåbärssmoothie på den igår morse så strykte jag en ren så man slipper se det fula bordet nu, plus att jag just slog igång tvättmaskin nummer två för morgonen. Ska dra ett par varv med dammsugaren på övervåningen också. Det är sjukt skräpigt av lera, löv som katterna drar in med mera och det känns ju lite som att jag skulle kunna göra det då jag ändå är ledig.

Nu ska jag sprätta på lite maskara och sätta igång!

Inga kommentarer: