2010/09/30

Kvällen från helvetet

God kväll! (NOT!!!!!)
Fy fan vilken helvetisk dag det slutade med att bli. Allt var skitbra och jag skulle ju bara iväg på en utbildning i dryga tre timmar, hem och äta middag och sen möta Joanna på stan där det var kvällsöppet och ha det trevligt.FUCK IT! Den äckliga utbildningen slutade inte strax efetr fyra utan istället var jag inte fårn jobbet förrän halv åtta. Okej? Knappast. Vissta slutar inte jobbet förrän nio ikväll men jag och vissa andra hade ju inget annat= vi hade gjort upp planer. Som jag sa, middag och träffa Joanna och hinna med en joggingtur. Allt innan Idol.

Hade jag varit mnin arbetsgivare/personen som höll i kursen skulle jag ha skämts fruktansvärt. Tänk om jag hade tänkt hämta mitt barn på dagis klockan sex. Det är inte hållbart i en seriös bransch.

Inga kommentarer: