2010/09/14

Skäms på kommunen

God kväll!
Sitter och för mejl/MSN-konversation med karln så att han får ett personligt brev som han inte behöver skämmas för. Har smaskar lite förskt bröd, Fiabatta, som jag och mamma köpte på affären idag, jäkligt gott med soltorkade tomater i och allt. Nu tror jag att jag ska slå på någon film och glo på den resten av kvällen.

Måste bara säga hur roligt det var att jogga idag. Precis då jag kommer till tågövergången så fälls bommarna ner. Det hemska är att efter nerfällningen tar det typ 5 minuter innan själva tåget kommer. Och tro väl fan att det var ett malmtåg (för er som inte vet så tror jag att det är 60-någonting vagnar om jag inte har räknat fel). Kul att stå och jogga på samma ställe hela tiden. Gjorde irriterade miner så att folk skulle förstå ilskan över att dem har satt en tågöverfart vid ett av dem mest traffikerade områdena i Boden. Blä kommunen, blä.

Inga kommentarer: