2010/09/28

Stolt!

Tjena!
Nu jävlar ska ni veta vad jag har varit igång ;) Började med att cykla för att skriva på kontraktet för lägenheten och det gick skitbra= inflyttning 1 november!!!

Sen tänkte jag att nu jävlar ska jag lägga manken till och hitta ett jobb jag trivs med. Började med att gå till Café Suzy Q för att höra om dem behövde personal, men dem hade nyss rekryterat massor på grund av att dem ska öppna restaurang. Jag cyklade vidare till Enter Galleria och började först H&M där jag fick nej och sen även till Café CQ där jag också fick nej. Jaha, tänkte jag, kikar väl in på Eurosko och gör ett försök innan jag åker hem. Utan att hoppas på för mycket så fick jag faktiskt presentera mig, berätta vem jag är och få beröm för skorna (som tursamt nog råkade vara köpta just där ;)) och efter lite snack så gick jag därifrån med ett kort där en mejladress står. Blev beordrad att mejla CV, personligt brev och en bild dit så nu är det gjort. Jag hoppas inte på för mycket men han sa att han skulle höra av sig om det blir aktuellt i alla fall :)

Inga kommentarer: