2010/05/26

Bellas betyg för dagen:

Idag fick vi reda på betyget i tre ämnen: samhällskunskap a, svenska b och idrott och hälsa a.

Samhällskunskap a:
Betyg: VG
Kommentar: Nöjd och glad

Idrott och hälsa a:
Betyg: G
Kommentar: Dem två första åren på denna kursen hade vi en mongolärare. Vi bytte i höstas och han gjorde vissa antydningar på att han nog hade velat ge mig VG. Subbkärringen pajade alltså mitt betyg!!!! Inte oväntat, men provet vi hade för två år sen fick jag bara g på. Oväntat. En besvikelse. Jag tyckte det gick skitbra.

Svenska b:
Betyg: MVG
Kommentar: Sparade det bästa till sist ;) Detta är min stolthet och jag kommer att suga på denna karamellen så länge jag lever. Har bara två MVG:n, det här och ett i engelska a. Det här är värt mycket mer.

1 kommentar:

Candy sa...

Grattis till MVG:t!