2010/05/16

It's dugging, dugging.. Oh baby it's dugging, dugging

Tjena!
Har nyss kommit in efter att ha rantat runt. Tog mig en härlig promenad och såg då såklart en massa fint att fota men jag hade ju inte med kameran, så när jag kom hem igen fixade vi i ordning en cykel så tog jag kameran och cyklade iväg för att fota ;)
Surprise, surprise så började det såklart regna men det gjorde inte så mycket. Det enda jobbiga är ju att jag bara har glasögon så vart småblind men nog har man ju varit med om värre ;p

Ska se om det är möjligt att ladda upp någon bild eller om allt goes kaputski on me igen.

2 kommentarer:

Marielle sa...

titeln är nästan lika catchy som It's raining something wet from the sky :D

Bienvenida golosina. sa...

Sv Marri; HAHAH, jag kom på att jag skulle ha tagit den ;D