2010/05/25

Sagan om Den fula, tjocka, gloende ungen

Alla har väl sitt hatobjekt gissar jag (eller kanske är jag ensam om det?). Min är en ful, fet äcklig, gloende unge. Allt började för många år sedan, i nian. Både jag och min kompis Måne reagerade på hur äcklet glodde på oss. Det gick så långt att hon ibland vände sig och gick baklänges enbart för att glo, jag skojar inte. I början var jag ytterst tveksam ilket kön hon tillhörde men en dag dök hon upp på bussen till skolan med en gul handväska.

För tre år sedan, märk väl: TRE, så råkades vi cyla på varandra i en kurva med dålig sikt. Det var ingens fel och väluppfostrad som jag är så ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Vad ungdjäveln säger?
"Vafan gör du jävla cp?"
Totalt i chock cyklar jag vidare och fattar ingenting.
Sen dess varje gång jag möter äcklet (som jag har valt att kalla ful, tjocka, gloende ungen) så säger hon till sina kompisar:
"Det var hon som cyklade på mig!"
Jag ignorerar henne varje gång och idag då jag och Chille mötte henne då vi promenerade var hon med sin äckliga kompis och säger samma sak:
"Det var hon som cyklade på mig!" men hon lägger till: "förra sommaren."
Hennes kompis upprepar sedan frasen nästa gång vi möts då dem cyklar. Då undrar ju jag om snorungen helt enkelt är senil eller vad det handlar om? hur kan man få tre år sedan till ett år sedan? I do not get it.

Nästa gång jag ser henne ska jag hälsa med några trevliga fraser som jag har tänkt ut. Om hon inte cyklar, då hinner jag ju inte med. ÅÅÅÅÅHHHHH om jag bara visste vem hennes morsa är ;p

3 kommentarer:

Marielle sa...

ska jag kniva henne när jag kommer upp?

Bienvenida golosina. sa...

Sv Marri: Men pleeeeease gör det. Chille tyckte att man skulle börja spärra in såna igen ;)

Candy sa...

Haha men vafan, HON låter ju som ett cp. =O