2010/05/25

Rest in peace camera

Ååååååhhhhhhhhh vad livet är tungt.
Förra året fick jag en kamera i födelsedagspresent (juni) och den var så fin och rosa och jag ville bara pussa på den varje dag, typ. För typ två veckor sen eller något så ramlade den i marken med linsen ute vilket resulterade i en trasig lins rätt och slätt. Idag var pappa in på Elgiganten och kollade vad det skulle kosta att laga. Jag tror kameran kostade 1090 kr och för att laga ville dem ha mellan 500-1600 kr. Är den seriöst någon pundare som betalar mer för att laga kameran än vad den kostade som ny?? Anyway så blir det alltså att köpa en ny kamera, inte någon dyr men jag funderar på att köpa en likadan faktiskt, den är ju så söt!

Detta innebär ett smärre bakslag i min budget helt enkelt. BLÄ!

2 kommentarer:

Marielle sa...

ja det är det viktigaste, att kameran är söt :D

Bienvenida golosina. sa...

Sv Marri: HAHAHAHA, du och pappa har alltså samma åsikt ;)