2010/05/16

Söndag morgon

God morgon!
Blev väckt av Chille klockan nio, och då han sa vad klockan var trodde jag att han drev med mig. Det kändes som att klockan inte var mer än sju och jag var sjukt trött fast jag somnade innan tolv igår.
Drog mig i alla fall upp med förhoppningar på soligt väder, men icket! Solen tittar fram varje kvart typ men det är riktigt varmt ute i alla fall så man kanske tar sig en riktig promenad i byn? :)

Idag är det ju söndag och det innebär att jag och Chille måste åka hem för det är skola i morgon. Det känns surt som fan eftersom att det har varit hur härligt som helst att vara här i två dagar nu. Får komma hit i sommar och bosätta mig ;)

Internet dog ju igår, så det blev ingen uppladdning av tjusiga bilder, dem och en film kommer ikväll ;)

Ny vecka- Innebär prov i historia a

Inga kommentarer: