2010/05/25

Sista gången man handlade där

Ska berätta en liten småfnissig historia som utspelade sig vid köksbordet. Jag berättade att kameran var förlorad och la till, på skämt, att "det var då sista gången jag handlade på Elgiganten!". P drog då upp en annan historia, från då jag gick i åttan och jag hade nyss köpt en ny mobil. Då den var endast några dagar gammal så råkades jag klämma dem i bildörren och displayen var ju helt paj. Försökte få byta men såklart gick det inte och då hade väl jag och mamma sagt något i stil med att "det var då sista gången vi handlade på Euronics!"

History repeats

2 kommentarer:

Marielle sa...

hahaha XD har förövrigt köpt så jävla mycket SKIT på elgiganten. minns när en stereo svalde min cdskiva & dom vägrade ens ersätta mig med pengar till en ny.. tills jag & pappa dödshotade dom typ :D

Bienvenida golosina. sa...

Sv Marri: That's the way to go alltså! dumma elis ;(