2010/05/15

"Ingen bikini inne i affären!"

Asså folk, jag tror att jag har bränt mig i ansiktet trots att jag har sprungit och smort in det åtskilliga gånger :( Typiskt min hy to pull that crap on me.

Haha, ska berätta vad som hände då jag och Maya gick till lilla affären och skulle köoa piggelin. Vi ides ju inte klä på oss för att gå 500 meter i stekande sol så vi hade shorts och bikiniöverdel. Då vi kommer in så jobbar det en äldre tant som säger att det nya är att man inte får gå så inne på affärer. Värsta piken mot oss. Men vafan, nog finns det väl värre? Jag fattar att man inte får gå så på en restaurang, det är ju bara snuskigt men på en minimal liten affär spelar det väl ingen rol.?

Vi fick oss i alla fall våra piggelin och det satt mycket fint! :)

2 kommentarer:

Marielle sa...

HUD ÄR SKAMLIGT!!!!!!

Bienvenida golosina. sa...

Sv Marri: Word sista'!