2010/07/15

Bajamaja skräck

Då jag var på Diggiloo i tisdags så erbjöds det ju såklart bajamajor. Jag visste inte att det fanns toaletter och bajamajorna låg precis i närheten av våran plats. Jag hatar att gå på bajamajor och har använt en max en gång i mitt liv innan i tisdags. Nu är det ju så att vi drack kaffe och det rinner rakt igenom= pinkis. Var tvungen att gå två eller tre gånger och jag ville dö lite varje gång. Jag vägrade andas med näsan och tittade bara på dörren och gjorde det som skulle göras och kastade mig ut., En gång vädne jag mig och och råkades titta i hålet. Fan vad nasty. Vem har kommit på dessa primitiva manicker!??!! Aldrig mera bajamaja.

2 kommentarer:

Mattias sa...

Kom chille in i umeå eller drar ni dit ändå? :)
Han har inte sökt luleå??

Bella sa...

Sv Mattias: Han är reserv men det är ju en uttagning kvar? Det är sjukt mycket svårare att komma in i Luleå :)