2010/07/14

Grinig

Tjena!
Nu är middag äten, mejlen kollad och allt fixat. Slutade kvart över fem idag och det blir ingen promenix känner jag. Ska ta det lugnt ikväll, för jag är fortfartande mör efter att ha kommit i säng först 00:30 igår. Jobbade ju från 07:00-00:00 så där kan vi snacka migrän. Vi var på Diggiloo med jobbet och alla bussar var försenade. Sen då jag kom hem tolv så var jag ju sjukt hungrig och var tvungen att äta. I morgon är det en lång dag till som gäller, 07:00-20:00. Har i alla fall rast i en dryg timme.

Chille kom hem från Gunnars idag men så åker han hem till sig och äter, det är ju kul. Jag säger att jag inte ids släpa matlådor och packning till jobbet och så säger han att jag hade sagt att vi skulle sova hos honom ikväll. Vilken bullshit alltså. Är inte på humör för sånt. Varför kom han hem från G-byn om han inte ska umgås med mig? Haha, det lät väldigt ego men jag vet hur han trivs i byn och att han bara kommer hem för att träffa mig ;p

Inga kommentarer: