2010/07/25

Trasmatta: unknown

God kväll!
Nu har jag kört total face-makeover med peeling och sån skit. Hyn glänser som ett paket Milda margarin. Passade även på att fräscha upp lilltoan så det är ur vägen til i morgon. Ska ta och grovstäda rummet. Det har dykt upp en okänd trasmatta på mitt sovrumsgolv och jag ska förhöra mig om vem som har slängt dit den och skräpat ner. Sen är det fullt med katthår precis överallt och planen är väl att reducera kattåhrsmängden så att endast 50% av rummet består av det. Så skoj ska jag alltså börja min lediga dag. Sen blir det att cykla till Chille (nix, I'm not done with him) men nu ska jag lägga mig under en filt och snyfta lite över svidet på ögonbrynen som jag ansade nyss, det var grott-Bella som hade kommit fram igen!

Ha en trevlig kväll

Inga kommentarer: