2010/07/26

Chille is my bitch

Tjena!
Har hamnat vid Chilles dator nu och ska måla alla mina tio naglar alldeles strax. Det har hänt något alldeles fantastiskt: Chille har skött hela städningen av rummet..... ALONE!!! Alla kanske inte fattar storheten i det, men jag som känner honom vet att han inte direkt älskar att städa. Han brukar bli nöjd om vi delar upp så att jag tar dammtorkning och skurning så offrar han sig med dammsugaren. Nu har han gjort allt (törs inte inspektera, jag blir bara besviken och taskig) själv och ska nu skura medan jag slappar ;) Haha, nä men jag har faktiskt börjat bearbeta tvätthögen som började växa för ett par veckor sen. Har inga planer för dagen, och fan vad skönt det är. Ska bara sitta med min virkning och njuta som en annan tant och det är prima!

Inga kommentarer: