2010/07/13

Jenny

Igår fick jag ett samtal från min fina kompis Jenny som jag har gått OP med i tre år(!!!). Hon hörde sig för hur det hade gått, om Chille kom in på någon skola. Vi babblade om hur mycket vi jobbar vilket gör att man nästan aldrig är ledig samtidigt. Vi har inte träffats sen studenten och det är dags nu tycker jag. Ser jäkligt risigt ut för mig dem närmaste två veckorna men vi kom överrens om att höras snarast möjligt och göra något roligt.

Jenny är en av mina bästa vänner och hon är så jävla rolig, lätt att umgps med och lyssnar alltid då man behöver det. Hon är också den som jag har surat på mest under dem tre åren vi känt varandra, och Jenny har haft lika roligt varje gång jag bitchat loss ;) Kommer sakna min Jenny, men vi kommer träffas ändå (tänk när hon nu ska ta hand om mitt och Chilles barn som hon har planerat, HAHAHA xD)

Inga kommentarer: