2010/07/20

Sorgset

God kväll!
Nu har jag duschat av mig dagens snusk och myser framför TV:n och tittar på Ghost whisperer medan Chille är och hjälper några kompisar att rulla in en bil.. eller nåt. Om jag ids så ska jag ta bort pinnen från min studentskylt och rama in bilden. Mamma och P har nämligen köpt ramar som jag har efterfrågat då dem var på IKEA :) Planerna för Storforsen i morgon finns kvar, men tyvärr har dem lovat ganska så kallt. Men om det inte regnar och det inte är svinkallt så åker vi!

Usch, har sett på Marly and me ikväll och jag blev ju helt förstörd. Det var lite Hachiko-feeling över den hela. Och nu menar jag inte den där nya versionen med Richard Gere, nej. Då jag var liten så var det en tecknad film på TV och det var just Hachiko (baserad på en sann historia). Jag har sällan grinat så mycket alltså. Jag klarar inte av sånt ;p

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: