2010/07/19

Rumpsår

God kväll!
Nu sitter vi och kikar på lite CSI men det är paus nu.
Asså shit säger jag bara. Jag inser att jag borde ringa till vårdcentralen pronto men allt blir så komplicerat. För det första så har jag ingen tid att gå dit. För det andra så är det ju det häår vårdvalet. Eftersom att jag har jobbat på min  tilldelade VC 5 veckor så vill jag helst inte vara där och bli undersökt. Alltså måste jag välja ny vårdcentral med mera med mera. Dessutom grämer jag mig för att visa upp hela skåran för någon. Japp, ni läste rätt. Det är mitt gamla skärtskåresår som spökar. Idag var det fan blodigt i troslinningen för att det hade blött från såret. Men det är inte rött eller infekterat, det gör bara fett ont. Hade ett födelsemärke där somjag tog bort i våras och antog att det var det som hade gjort ont men tydigen inte. Aja, nu ska jag skärpa mig och åka till VC när jag hinner.

Inga kommentarer: