2010/07/13

Den stora lila

I fjol spanade jag in en lila klänning på Lindex. Jag spanade in den på Lindex i Boden och på Lindex i Luleå i flera flera veckor. Det var en vacker långklänning som var så fin men jag vågade inte riktigt köpa den. Passade jag i långklänningar? Till slut så gav jag efter och köpte den fina, lila klänningen och det är ju utan tvekan ett av dem bästa köpen jag har gjort. Klänningen var billig, bekväm och satt som ett smäck. Att den är lång tycker jag är fint men om någon tycker att det inte passar en kort person så kunde ju inte jag bry mig mindre :) Jag ska använda den stenhårt i sommar, till vardags och till fest! Har ingen här hemma som kan ta bild på mig men här är en flitigt publicerad bild på mig i klänningen från Turkiet förra augusti. Allting ser likadant ut bortsett från det långa håret.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är verkligen vacker i klänningen <3 Kramar

Marielle sa...

Misterioso:
vill också ha en i liiiilaaaaa.