2010/08/21

B I A T C H

Igår då jag stod i kön till att hämta ut min kamera på Kvantum så var det typ tre pers före mig. Vid kassan stod en gammal, gammal tant och jag lovar hon stod där i hundra år. Hon var så jävla långsam. Då och då kommer jag på mig själv med att tänka elaka saker (jag vet i alla fall att dem är elaka) och igår var det att så långsamma människor inte borde få vistas bland folk. JAAAAAAA, jag vet att det är hemskt och jag vet att jag inte menade det men jag var trött och då kommer alltid sölkorvarna fram ur sina bon.


Men till tanten: ber om ursäkt för dessa onda tankar, du är säkert supersnäll!

2 kommentarer:

Marielle sa...

långsamma människor borde få gå en kurs i att promenera. uppenbarligen har dom ju NÅT problem dom itne kan rå för så dom borde få utveckla sin gångfunktion!

Bienvenida golosina. sa...

Sv Marri: Det är nog så det ligger till! Tragiskt egentligen :(