2010/08/24

Efter en dag i Luleå

Gäääääsp vad jag är trött. Man blir sjukligt mör efter enheldag i Luleå och mina fötter riktigt bränner (fotbad nästa). Har varit en effektiv dag måste jag säga. Har hunnit med besök på ABF och sen på Inre Kraft. Sen drog jag och mamma till Luleå och shoppade tills mamma vart pank och mötte upp Malin för en smörgås och sen mer shopping innan hemfärden. Jag som inte skulle handla något hittade ju hur mycket som helst som jag faktiskt behöver, tyvärr!

Kom hem med:
1 klocka
1 långärmad träningströja
1 bok
1 par gummistävlar
1 skjorta

Ska slänga in lite bilder och sen lägga mig i soffan och fortsätta min kurering från förkylningen. Sov så jäkla dåligt i natt.

Ps. lönesepecen kom idag och om jag var glad förra gången så är det ingenting gentemot nu :D Ds.

Inga kommentarer: