2010/08/21

Blind

God afton kära vänner!
Nu har man kommit hem efter en lång arbetsdag och myser med lite rostat bröd och te :)
Kan börja med att säga hur min rast spenderades: joggandes i piskande regn med glasögon. Bra kombo? Not so much. Blev blind, blöt och det var inte helt fel att få komma in och duscha sen ;p Hade tänkt tigga skjuts hem av Chille men då det slutade regna så kände jag att jag inte skulle vara så jävla lat och han fick komma och möta mig på cykelvägen istället. Har kollat lite uti min nya fina kamera och nu är i alla fall batteriet på laddning så i morgon ska det bli första testfotandet när jag kommer från jobbet :) Hade tänkt hinna sy ikväll men helt ärligt så ids jag inte.. Jag är så rebelisk.

Yeah yeah, nu ska jag återgå till mackorna. Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: