2010/08/30

God kväll!

God kväll!
Har nu duschat och krypit i pyjamas och morgonrock och sitter i soffan med den sedvanliga tekoppen. Har kikat lite på Fångarna på fortet men gjorde ett byte till CSI New york nu. Kvällen fortsätter i lugnets tecken. Blir att påbörja den nya boken som jag köpte i förra veckan och jag hoppas på att den är bra :)

I morgon har jag bara lite småjox att göra i övrigt blir det nog en stillsam dag. Kanske jag får fingrarna ur röven och letar upp ett bra mönster till klänningen som jag vill sy. Planerade lite i hjärnan på bussen hem från Gunnarsbyn. Bussen var föresten fylld med äckliga fjortisungar. En snubbe sprang seriöst och köpte ett paket skinka innan avfärden och så började han och hans polare smaska på den och snacka om hur mycket dem gillade rökt skinka. Inte det jobbiga, men en liten parentes helt enkelt ;p

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: