2010/08/16

Så gick det:

Tjena!
Sitter hemma hos Chille nu och gör ingenting speciellt. Var en snabb rajd i Luleå och allt gick väldigt bra tycker jag. Började med ett besök på Åhléns där jag bytte till mig en ny bok utan diskussioner. Sen drog jag vidare in på galleria nummer ett och det fanns ju så mycket fint! Stannade först på Twilfit och köpte 1) en assnygg vit BH och 2) en sport-BH. Sen drog jag till Make-up store och inhandla fräscht smink bestående av två ögonskuggor (en i plommon och en i beige) plus en borste till skuggorna. Kände mig nöjd och väldigt fattig då jag gick mot Stadium och slaffsade ihop en hög med kläder som jag provade. Kom därifrån med ett par joggingskor, två sport-BH:ar och en snygg bikinitrosa :D Sen var det bara att dra hem mot Boden för att slänga i sig lunch och så cykla till Chille.

Inga kommentarer: