2010/08/31

Spikat schema

God kväll!
Nu har jag påbörjat syendet av min klänning, men jag kan inte prova den innan jag kan klippa upp ryggen och då måste jag köpa knappar först :) Hittade inget mönster utan kör 40% på måfå. Brukar gå sådär, men man får justera sen.

Fick plötsligt en jäkla massa att göra i morgon. Från att ha varit blankt så fylldes schemat. Börjar med en jogging innan frukost och sen måste jag tillbaka till Inter Sport där jag köpte stegräknaren för jag fattar absolut ingenting av dem lite mer avancerade inställningarna (ställa in vikt och så vidare). Det står liksom att man ska trycka på en MODE-knapp när det bara finns två knappar varav båda heter RESET. Stört om något.

Sen blir det ett, förhoppningsvis, snabbt besök till ABF för att meddela lite saker. Alltid lika jävligt att gå dit. Fy fan. Sen är det hem och få i sig lunch innan jag och mamma, mest troligt, ska till moster Marjas stuga tillsammans med moster Lena. Trevligt!

Inga kommentarer: