2010/08/15

Damn you electricity

Fy fan vad jag tycker att det är jobbigt att handla elektronik av olika slag. Jag är alltid 100% säker på att jag blir så jäkla lurad. Nu är jag i farten och tittar på både en ny mobiltelefon (I don't wan't to, men jag måste tyvärr) och systemkameran som jag har snackat om i ett X antal månader. Hur som helst försöker jag vara en smart konsument och titta på olika sidor för att jämföra lite. Jag fattar liksom inte hur en ny fräsig mobil kostar knappt en tusenlapp medan min nuvarande kostade nästran 3000 kr då jag köpte den och det är inte direkt en höjdarmobil (men jag älskar dig, puss puss puss). Jag får det liksom inte att gå ihop. Däremot TROR jag att jag har hittat en kamera för jag är beredd av inhandla. Inte direkt gratis, men på köpet fick man dels en kameraväska och dels två extra objektiv och lite smågrejer så jag måste bara rådfråga med Chille då han kommer hem i morgon ;)  Nä, jag mår riktigt dåligt då jag inte vet vad som är rätt att betala. Kläder och skor är det aldrig samma trubbel med ;p

Inga kommentarer: