2010/08/20

Jojjo

Tjoho!
Snacka om att jag har rantat runt idag. Först har jag då varit på jobbet och under tiden jag var där fick jag mitt efterlängtade mess om att kameran kommit och var redo att hämtas ut. Alltså var det det mitt första stopp efter jobbet. Med fetaste kartongen på cykeln rörde jag mig hem, kollade snabbt på kameran (sååå fin :D) och plockade med mig min mp3 som jag glömde be Chille ta till sig.

Sen drog jag till arbtesförmedlingen och tänkte dra mitt strå till stacken. Det var två pers före mig och det tog säkert 30-35 minuter innan det var min tur. Mitt besök tog fem. Mannen i receptionen sa att jag bara kunde åka hem och skriva in mig och sen återkomma. Fett onödigt.

Stopp nummer tre var på garnaffären. Garnaffären tar inte kort så jag åkte därifrån till närmaste bankomat, tillbaka och dividera länge och väl om vilket garn som var likadant som det gamla. Nu är jag i alla fall hemma och har fått iväg min CV till P- utskrivaren och det blir ett återbesök på ABF till veckan. Ikväll: FREDAGSMYS!

Inga kommentarer: