2010/10/14

Back in the game

Lite fightingspirit har börjat återvända sen mitt avsked från jobbet igår. Har suttit och planerat en Ikea-resa i morgon. Är inte helt nöjd då vi åker sent och kommer hem sent. Stör mig multum men jag har inget val. Snokat runt på blocket och mejlat angående bord+stolar, en soffa och en tv-möbel :) Hoppas att jag får napp! Snön ligger fortfarande kvar. Helt otroligt. Första snön brukar ju ha smält innan lunch men det var så mycket nu att det inte ens spelade så stor roll att det var sol idag. Vinterskorna är numer i hallen och det är väl bara en tidsfråga innan vinterjackan åker fram. I morgon ska jag i alla fall kickstarta med en joggingtur och känna mig redo för en dag som börjar på försäkringskassan och slutar i soffan, förhoppningsvis framför Idol (men tveksamt att vi hinner hem till det).

Nu ska jag återgå till ELLE/Supernintendo

Inga kommentarer: