2010/10/23

Drunken guy

God kväll!
Har nyss sett klart Prince of Persia. Jag ska erkänna att jag slumrade litei mitten någonstans men jag ska göra en recension i alla fall ;) Innan filmen cyklade i alla fall jag och hjärtat iväg till Godis Arénan och köpte en fet godispåse= illamående just nu. I början var det smaskigt men sen åt man av ren maní ;p Nu har jag tagit en underbart skön dusch och ska plocka i ordning allt för morgondagen. Ännu en dag med tidig uppgång och jobb. Blir sjukt stressigt sen då jag och Chille måste äta direkt efter jag slutat och sen gasa iväg med bilen till Luleå till något ställe jag aldrig har hört talas om för att kika på en soffa. Snubben jag pratade med vid sju var på väg ut och var lagom berusad också, haha ;) För att citera:

Jag: "Det är så att vi bor i Boden."
Killen: "Nej, vi bor i Persön!"

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: