2010/10/20

Shoohoo

God kväll!
Kom hem till Chille för inte så länge sen och gjorde bara ett kort stopp hemma för kaffe efter Luleå. Vi började dagen på stan, shoppade vinterskor åt Chille och jag hittade i vanlig ordning inga joggingbrallor i min storlek, men hittade öronmuffar som jag sökt så länge :D Tog en fikastopp och sen under tiden jag var på Indiska fick jag SMS:et av soffan vi skulle köpa var såld. Hur jävla fräckt är det liksom? Efter att ha käkat middag drog vi på Soumi sofa och hamnade hos en ettrig försäljare så jag ville bara därifrån och sen kollade vi Jysk en snabbis. Därifrån kom vi med en sopkorg till toan och ett smyckesträd till Bella ^^ Nu ska jag dröna resten av kvällen och i morgon klockan tio är det spinning och sen core med Joanna. Inte peppad alltså. Spinning är inte min grej, lätt uttråkande ;p Har fått ett lovande mejl från bemanningen idag angående att jag ska komma med mina bety goch bli lönesatt som uska och så frågade dem hur jag var insatt på ett gruppboende där jag gjorde praktik i våras.. Kanske något på g?? :)


Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: