2010/10/17

Pay a visit

God morgon!
Känns som att det kommer att bli en härlig söndag. Lätt döende klarade jag mig genom morgonens joggingtur och har nu smaskat i mig en riktig söndagsfrukost och tagit en varm och härlig dusch. Ska ta och fräscha till mig lite, överväger att säta i mitt gamla löshår från Irland bara för att jag ska kunna slänga det någon gång ;) Tur att jag har i princip samma färg på håret nu som då. Hur som helst så hade jag tänkt fråga mamma om jag skulle kunna få låna bilen och brassa till Dollar store. Där finns skitmycket bra artiklar som man behöver då man ska flytta hemifrån så jag skulle vilja ta en kik där :) Sen måste jag dammsuga och fixa i mitt rum och lilla vardagsrummet så mycket jag kommer åt. Ikväll blir det myspys med söt-Joanna men vet inte riktigt var ännu :) Ska i alla fall inte terra henne nu då hon faktiskt har jobbat natt och antagligen sover nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilka sötnosar =)
Man kan inte annat än bli förälskad!
Spännande det ska bli att spana in eran blivande lgh =)
Kram Moster

Anonym sa...

Ojsan, min kommentar hamnade under fel inlägg, var ämnat till kisseinlägget. Så det kan bli, ha ha.Ha en bra kväll =)
Kramisar från Moster

Bienvenida golosina. sa...

Sv moster: Haha, jag gissade det ;) Absolut! Jaa, men det är ju mina älsklingar <3

Detsamma :D Kram