2010/10/21

Not for me

Slutkörd? Ja.

Mår riktigt gott nu när jag sitter efter stenhård träning. Käkade lunch direkt jag kom hem för att inte svälta, tog en underbar dusch och nu sitter jag och kollar med ett halv öga på TV:n och ska snart fixa håret :) Det var verkligen superhårt på spinningen idag igen och jag har helt enkelt insett att det inte är min grej. Jag tycker inte att det är speciellt skoj och mina ben orkar inte, jag ramlar typ ihop så jag kan inte häånga med på alla moment. I morgon är det body pump och sen ännu ett corepass som gäller.

Idag ska jag ta mig till stan och lämna mina slutbetyg hos bemanningsenheten. Ska nog cykla (eller så drar jag med Chille på en prom) men mina växlar på cykeln har frusit fast, kylan har återkommit och snart kommer väl en ny laddning snö. Sjukt kallt idag och långkallingarna är på!

Inga kommentarer: