2010/10/19

F*ck u

God morgon!
Är inte hundra på g alltså. Det tär på mig att bli behandlad som jag blir just nu fast man har ställt upp i ur och skur, aldrig gnällt på det och tagit skitpass som ingen annan skulle ta. Tacken? Inga.

Den stora planen för dagen är att ringa till sjukhuset igen (ringd för ett par veckor sen i samma ärende) och sparka dem lite i röven så att det börjar hända grejer. Dem verkar vara lätt handlingsförlamade måste jag säga. Sen klockan 18:00 är det body combat med Joanna som gäller. Hoppas jag överlever ;) Nog känner jag lite från coren igår. Annars händer det inte mycket. Det är ju inte så att jag har ett jobb att gå till direkt.

1 kommentar:

Moster sa...

God morgon =)
Tycker verkligen du skulle fått vikariatet så som du ställt upp.
Tyvärr så går det ofta inte helt rätt till, jag vet...=(
Hoppas det ordnar sig med jobb, för den som inte anställer dig går miste om en underbar person samt en flit utan dess like =)
Ha en bra dag med träning och annat.
Kram på dig / Moster