2010/10/16

Utvilad

God morgon!
Vaknade halv nio då väckarklockan ringde, pigg, utvilad och utan ryggont ;) Funderade seriöst på att ta en Ibumetin eller något igår för det gjorde så jäkla ont. Jag har för ovanlighetens skull inga planer på att hitta på något ännu utan ska fortsätta mysa i tjocksockar och morgonrock framför datorn och kolla lite Idol från igår och så. Blir nog att ta en härlig lugn promenad framåt dagen. Min lösning för var jag skulle sätta allt jag kö-pte igår vart ganska fiffig ;) Först är det tre påsar som får stå i källarhallen så länge och sen drog jag in en massa saker i mitt rum som jag satte på klädhängaren jag köpt från Ikea tidigare. Jag har plockat bort många av skorna så jag kunde stapla allt på varandra där, nu är det i alla fall uppe från marken, haha ;) Men chansen att jag ska kunna städa innan jag flyttar är lika med noll. Det är helt enkelt to much stuff.
Ska lägga upp lite bilder från igår nu tänkte jag.


Ps. Glömde ju säga att jag köpte min första lagliga vinare på Alko igår, haha xD Ds.

Inga kommentarer: