2010/10/13

-Brave-

Nu ska ni höra. Jag har gjort någonting idag som jag har funderat på länge. Jag sa upp mig från mitt jobb som telefonförsäljare. Jag fick ett samtal där jag blev erbjuden ett receptionsjobb som jag var intresserad av. Efter lite bollande så visade det sig att jag behövde bil för det jobbet, vilket jag inte har. Kvinnan som jag pratade med angående receptionsjobbet sa att dem skulle leta efter något mer passande åt mig och jag kände att jag hade gjort mitt i telefonförsäljarbranschen. Nu är jag inlagd i vikariepolen från och med i morgon och resten av oktober på ställen där jag jobbat förut och praktiserat. Jag hoppas att allt ska gå bra. Jag hoppas att jag gjorde rätt, men det känns det som.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har full förståelse för dig Bella. Du kommer inte att gå arbetslös, du din flitiga myra =)
Kram Moster

Bienvenida golosina. sa...

Sv Lena: Skönt att ha medhåll! Är inskriven att jobba om jag behövs varfje dag i opktober inom vården och sen på måndag eller tisdag får jag veta om jag får 75%aren som personlig assistent :)

Kraam