2010/10/25

Nervös mage

Håhåjaja!
Nu är det mycket att ta igen. Är fortfarande totalt internetlösa hemma (är hos Chille nu) och snacka om att man aldrig ska vara kund hos Glocalnet. Igår jobbade jag i alla fall till fem och efter att ha kastat i oss maten så körde jag och Chille iväg till Persön för att kolla på två  skinnsoffor. Dem var i jäkligt bra skick för sin ålder, mjuka och sköna och så upptäcker jag det hemska!!!!! Dem var mörkblå! Jag var helt bergis att dem var svarta och tydligen hade han skrivit att dem var blå (det ska jag minsann kolla upp). Hur som helst så finderade vi nu över natten och kom fram till att det bara går inte, trots ett vrakpris. Hade dem varit svarta hade jag köpt dem direkt.

Anyway så har jag sovit som en kratta för jag visste att det fanns en chans att dem från bemanningen skulle ringa angående jobb. Var till och med tvungen att nervös-gå-på-toa vid fem. Hur som helst, mycket riktigt så ringde dem precis då jag var på väg att somna om typ 07:37. Dem ville att jag skulle börja åtta och fem i åtta var jag på jobbet. Skillat eller vad? Dock jävligt hungrig på grund av frukostlöshet. Slutade i alla fall tolv, hur skönt som helst, och pressade mackor och fetaste lasangebiten från igår ;)
Nu harf jag dragit mig till Chille som sagt och har bytt lite lakan, slagit på en tvätt och ska dammsuga, vattna dem stackars blommorna pch fräscha upp lite tills han kommer från jobbet :)

Inga kommentarer: