2010/10/15

Shop til' you drop

Oh my god vilken smärta i ryggen! Först och främst blir man ju totalt knäckt av att promma i flera timmar och sen råkas man handla så mycket att det inte ryms i bilen så jag och mamma fick dela på ena framsätet på vägen hem, alltså närmare två timmars bilfärd. Satt helt snett och känner mig skadad. Att vi kom hem för en halvtimme sen säger ganska mycket om att resan tog sin lilla tid. Innan vi åkte hem gjorde vi också ett stopp på Frasses för sen sen middag, mums.

Har handlat supermycket på Ikea och hoppades att alla pengar skulle räcka. Vilket skämt, summan jag handlade för var så liten att jag ville skratta hela hemresan. För drygt 2200 kr fick jag, bland annat:

16 st galgar
1 bord
4 stolar
2 toaborstar
1 taklampa
1 sänglampa
1 pall
1 vattenbringare i glas
8 koppar
1 bricka
1 packe servetter
1 packe värmeljus
1 rostfri salladsskål
4 stolsdynor
2 glasburkar
1 par grytlappar

Med mera med mera.

Nu måste jag städa upp här med alla grejer, hoppa i pyjamas och vila ryggen.. Snyft.

Inga kommentarer: