2010/12/17

Ankröven Bella

Hyffsat god morgon på er!
Varit vaken från och till sen sex och gick upp efter sju, kunde inte sova mer. Gick och la mig nio igår så jag var väl lagom utvilad. Var taggad för storfrukost men icket! Mitt illamående från narkosen (berättar mer sen) så jag tvingade i mig en kopp te med socker och en ynka bit av grannens mjukaka la naturale. Har legat under en filt hela dagen, var tvungen att ringa till jobbet igår kväll och säga att jag inte kunde komma idag, så där gick drygt 800 spänn förlorat. Nu ska jag se lite serier på datorn och kanske fräsch upp mig med en dusch sen. Har så jäkla svårt att sitta på grund av mitt nuvarande duckass. Jag överdriver inte. Läkaren satte en fet vaddering över såret (ska dock bara ha den till på måndag) med en hel kompressrulle.Blir svårt att duscha också. Fattar inte vad jag ska kunna ha för kläder på jobbets julfest ikväll, och jag överdriver inte med att ankrövden syns i princip alla kläder. Måste se om jag har en stoooooor klänning, blir typ en lila :(

Inga kommentarer: