2010/12/14

GLASSOMAN

God kväll!
Vill ni veta något skoj? Fick ett samtal från Chille tidigare där han helt lyrisk frågar om vi vill ha glass för det finns 70 ton att ta från. Han trodde att det handlade om en trasig frys och värmeverket skulle bränna allt. Detta resulterade i att Chilles kompis tog smockat med glass och hela våran frys (den lilla plats som fanns kvar) och våran kallvinda är full med hela paket av glass. Det är paketglass, strutar, isglass; you name it! Det är mer än en full GB-frys på affären kan jag ju säga :D Har just, mot mitt bättre vetande, smaskat i mig en Lion. Nu vet Jenny och Fredrik lite vad dem ska få på söndag då dem kommer på adventsfika ;) Haha, nämen Chilles mamma och min mamma har fått massor av glass och vi ska fråga våran snälla granne om hon vill ha i morgon. Hon är lite nervis så vi törs inte knacka på nu, hon skulle väl skita på sig ^^

Ha en trevlig kväll. Säsongsavslutningen av Desperate kommer att prägla min :)

Inga kommentarer: