2010/12/24

Ha en fortsatt mysig julafton

God julaftonskväll allihopa!
Har haft en väldigt trevlig dag idag måste jag säga. Brassade ju till mamma och fikade då vi hade släppt av Chille hemma hos hans mor. Efter fikat drog jag till jobbet. Var bara myspys och lugnt där på julafton. Jämfört med förra årets 12:00-21:00 kändes det som att mina 4,75 timmar gick i raketfart. Gjorde ett stopp hemma hos svärmor efter jobbet, fick fina julklappar. Av älsklingen (och hans mamma) fick jag en snygg röd Adidaströja, tur att jag älskar det stuket och så fick jag Body lotion och vi fick gemensamt ett mackjärn (score!!! ;D)

Jag och Chille drog hem till mig och fikade, men jag fick då bara i mig kaffe då jag var svinmätt efter middagen. Sen var det paketöppning. Årets skörd innbar bland annat:

*Tjocksockar, vilken överraskning
*Två "Ludde" fällar
*Tvål/badkulor
*Badlakan med matchande handdukar
*Godis
*Ett paket lyxkaffe, en "Mina vänner"-bok och ett paket nudlar, syster
*Årets önskning: juicepress <3
*Pengar
*Hattlådor
*Skum krok för tvål/shampoo/balsam typ en gummibläckfisk
*Body lotion från The body shop

Slutade kvällen med Tomten är far till alla barnen. Haha, den är så jävla rolig, en klassiker ;)
Nu ska jag packa upp alla grejer och få någon ordning.

3 kommentarer:

MarriSmarri sa...

HAHA vafan du har ju bara skrivit upp tattarpresentera från mig, inte lacken :D

Bienvenida golosina. sa...

Sv Marri: Finns inga tattarpresenter. Jag skrev visst lacken ju!

Bienvenida golosina. sa...

Sv Marri 2: HAHAHA; men vafan, jag är 120% säker på att jag skrev det, fattar inte jag kan u se framför mig, skrev under dina andra presenter ;o