2010/12/15

Hallå!
Åh vad skönt det var att ha en kort dag, till två. Mindre kul är att jag drabbades av trötthet på bussen och satt och somnade från och till. Hatar det, det är alltid under bussfärder. Dem är betydligt mer bekväma än bilresor helt enkelt. har hunnit med att springa med sjukt mycket återvinning så det är ur vägen. Har gett våran snälla granne en påse med glass så att vi får bort lite i taget i alla fall. Det är "bara" -134 nu. Glassen är ju långt ifrån smält men den är inte djupfryst längre, hoppas det blir kallare (fast dem har lovat ännu varmare). GLASSEN MÅSTE BORT! Chilles mamma och hans styvpappa måst ekomma med glass nu.


Jävla skrotmobil jag har som startar om sig mitt då jag skriver ett lång-sms. Är nog i behov av en ny då min gamla Bettan har drabbats av otaliga skalskakningar. Nu ska jag göra lite nytta innan jag lagar korvsoppa :)

Inga kommentarer: