2010/12/22

GRATTIS MALIN OCH MATTIAS!

Åh vilken glad dag det blev, mensvärk och ömhet i baken till trots!
Det hela började med att mamma (som jag jobbade med idag) fick ett SMS från våran kära kollega Malin som fått en liten Emil i morse, alla grattis i världen till den stora familjen, all lycka till er! :)

Efter ett sånt besked kan man ju liksom inte bli på dåligt humör. Tog mig hem för att hitta en strandan sjukling på soffan. Jag sa i morse till Chille att han borde stanna hemma, jag vaknade nämligen av hans hostande och harklande. Han fick i alla fall ledigt i morgon, tur det. Hur som helst slängde jag ihop en supergod middag bestående av köttfärsbiff i pitabröd med sallad och matyoghurt till. Nu har jag tappat upp ett bad åt älsklingen så han får krya på sig (satte extra badskum och badsalt ^^) och nu ska jag måla naglarna och ta hand om min sambo resten av kvällen.

Inga kommentarer: