2010/12/29

Pizza party

Hola!
FY FASEN vad kallt, man kan inte säga det nog många gånger. Över 30 minus och det är knappt att jag tänkte åka till jobbet.. Okej, kanske en överdrift men hade jag gått skola hade jag lätt stannat hemma ;p Klart att jag bara blir risigare och risigare. Halsontet har inte blommat ut fullkomligt utan istället är jag utan luktsinne är är kroppsligt trött utav bara den. Hade en lång telefondiskussion med Chille idag angående dagens mat (vissa fick vara lediga från jobbet då det var -36 grader). Han hackade på min matlista som jag gjort och efter typ en halvtimme av hans gnäll kom vi fram till att vi ska beställa hem pizza istället xD Det är så det går till här. Vi har knappt tio minuters v äg till pizzerian men vi fan beställa fram till dörren, som sagt: askallt och pizzan skulle kallna. Dessutom blir det en familje på grund av att vi måste ha lunchlådor och då jag inte sätter en tå utanför dörren så skulle Chille at fått bära hem den själv, tror jag inte han är så sugen på!

Dags att torka tårarna efter att ha betalt räkningarna ;p

Inga kommentarer: