2010/12/27

Jag har kli

God kväll!
Måste berätta om min kliattack på mig själv. Mitt sår har ju börjat läka= det kliar så jävla mycket. Jag har verkligen hållt mig borta från att klia men nu fick jag nog, man blir ju skadad av att inte klia tillbaka. Var väldigt försiktig i alla fall och har nött hur mycket som helst men kliet tar aldrig slut, nu är jag lätt öm men GUD FÖRBANNAT vad skönt det var!

Mamma och P var förbi med min och Chilles julklapp, en hylla till badrummet. Det rymdes inte. Det var osis för den var fin och hade behövts men som sagt så har vi universums minsta badrum så vad ska man göra? Dem fick köra hem den igen.

Har suttit och hållit på med matlista tills jag blev knäpp, nu ska jag hoppa i duschen och försöka kurera halsen, halsont är på g nämligen. Har redan tagit en C-vitamin ;p

Inga kommentarer: